.:: Hepi beSdAy to mE ::.



first of all..aku bersyukur ke hadrat Illahi..kerana mengizinkan aku hidup lagi dibumi ini..alhamdulillah..semoga perjalanan hidup aku sentiasa dirahmatiNya..amin..

arini genap la umur aku yang ke-22 tahun..hehehe..dah makin tua la aku kan..ahaks..pe pun hidup aku masih jauh..aku perlu selesaikan banyak perkara lagi..start bulan 5 ni dah start wat final projek untuk degree aku aka PSM(Projek Sarjana Muda).InsyaALLAH..aku akan buat sehabis baik..nak graduate lak..pastu nak pk kerja lak..dah penat la blaja..skang otak aku pun pk nak cari duit sendiri...pe pun dlm mggu ni aku nak rehatkan otak aku dulu..esk aku dah balik kampung..hehehehe...maybe dalam beberapa ari ni aku x online..jumpe bulan 5 lak eh..hehehe..6/5 ni aku br sampai melaka.k la..wish me luck k...assalamualaikum

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum