:: Merdeka...Nak Puasa...Nak Raya..::

Pejam celik..pejam celik..skang dah nak abs bulan Ogos pun...Merdeka pun dah dekat..So Hepi Merdeka day to Malaysia..to negarakuku..eh silap...negaraku...hehehe...xsampai sebulan pun lagi,semua umat Islam di muka bumi ALLAH ini akan menyambut bulan Ramadhan..Selamat Berpuasa Diucapkan..pastu Raya..heheh..then pas raya exam final year..pastu habis..insyaALLAH..amin...xsbr nye nak abs blaja ni..skang pale otak aku pun jam..macam roti dimakan dengan jam..maklumla..byk sangat assignment..Java..Keusahawanan..AI..dan PSM..Alhamdulillah la..syukur kehadrat ALLAH s.w.t...PSM aku pun hampir siap..skang dah 90%..insyaALLAH hujung bln ni aku akan upload dalam domain aku..so..nothing to say rite now..xde idea lak..i want to continue to setle my PSM as soon as possible and now i try to send out my resume to all company to get a job after i finish my studies on November 2007..Doakan aku dapat keje cepat eh kawan2..amin...assalamualaikum

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum