Last day at Malacca aka Bandaraya Bersejarah...



Hari ni last paper aku dan hari ni jgk hari last aku kat melaka..dan hari ni jgk la last aku menjadi seorang pelajar..tamat la sudah pembelajaran aku selama 3 1/2 tahun kat melaka ni..pas ni aku bkn la xjejak kaki lagi kat melaka..mungkin sekadar melawat atau bercuti..hakhak..bulan 8 tau depan, insyaALLAH aku datang melaka balik..nak amek sijil graduation aku..penat lelah selama 3 1/2 tahun aku belajar..hanya untuk sekeping sijil bernama degree...apa pun aku bersyukur ke hadrat-Mu Ya ALLAH..Pembelajaran aku akhirnya tamat dengan sempurna..UTeM atau KUTKM nama asal nya...banyak memori aku disini...Semoga tempat belajar aku ni menjadi terkenal pada tahun-tahun akan datang..kepada kawan-kawan sebatch aku, BITS(Bachelor of Computer Science - Software Engineering)..terima kasih diucapkan..semoga kenangan di UTeM kekal hingga akhir hayat..sesape yang dah nak kawen pas blaja ni..jgn lupa jemput...Di sini aku ingin memohon kemaafaan dari hujung rambut hingga hujung kaki sekiranya ada silap dan salah..Semoga kita semua cepat dapat kerja dan murah rezeki hendaknya..kepada pengunjung blog aku..mungkin untuk beberapa hari ni aku xupdate blog aku atas sebab yang xdapat dielakkan dan aku akan update sekiranya aku mempunyai masa yang terluang..assalamualaikum semua..dan selamat sejahtera

Yang Benar;
aiMan_tuYeN

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum