bz WeEk..KejE banyak..Kene Ubah Last2 minute


minggu ni..gue rasa sgt tnsn..dah 3 hari gue balik lewat..dgr cte...maybe next month keje ikut shift..wtf btul..tnsn...

Gue paling tnsn ble dpt keje dr singapore..dah siap..tetiba last minute kene tukar..pas tukar...ada lagi nak kene tukar...silap punching...gue lak kene ubah..marah gue sebab lambat..lu bg lewat nak siap camne..belo..singapork btul..

yang gue plng tension...dah gue masih br dlm dlm spftware tu..ajar pun lum..pastu dah kene buat projek..nasib la ada staff len yang baik hati boleh ajar cara guna..thank you so much to sebab tolong gue...

Pe puun gue masih bersyukur..dan gue anggap ni sebagai satu cabaran dlm hidup dan alam bekerja....mana ada keje yang mudah..makin dibyr lebey..makin susah la keje...

ps:alam bekerja xseindah yang disangka..byk cabaran...sape ckp keje tu best...blaja lagi best..pe pun tanpa keje xleh hidup jgk skang..xde duit .. ekonomi pun xmenentu skang......pe pun kite perlu bersyukur..

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum