isnin...oh...nak cuti...

isnin..memang masa..
biasala..permulaan keje..
weekend br je lepas..
terasa nak nak bercuti..
nak balik hometown..
dah lama x balik ni..
homesick gle lak skang..
lagipun..nak prepare pe yang patut untuk bulan 12 ni...hehehe
sebab mak aku suh beli awal2...xnak kelam kabut..

sabtu lepas..
aku layan Transformers ngan abg ang kakak ipar aku..
layan la movie ni...
2 jam lebey...
nasib bek aku booking tiket..
sampai TGV Bukit Tinggi..tgk org dah beratur sampai escalator..
nasib bek line booking tiket xramai..
tp still kene beratur jgk..



argh...nak cuti..
xsbrnya....nak rest otak ni..
ntahla...dugaan byk sgt yang aku hadapi skang...
xpela la..bersabar tu penting..
mak aku dah pesan..org bersabar..insyaALLAH ..ALLAH memudahkan jalan hidup nya
kite xtau pe akan jadi pada masa hadapan..
kekdng give up jgk..
pe pun..hidup mesti diteruskan..

alangkah bestnya time blaja dulu..
xpyh pk pasal masalah itu...masalah ini..
xde duit mak bapak bg..
tp bile dah masuk alam bekerja..
baru la kite tahu..betapa susah nya nak cari duit..
cam ni la ibu bapak kite cari duit utk membesar kan kite..


mood : i miss her so much...

2 comments:

    aku nak jadi robot kete RC tuh...best wooo romen kat kaki megan fox..hahahahaha

    hahah..
    sampai skang terbayang megan fox...
    muhahaha...

    2012...transformers 3...

Blogger Templates by Blog Forum