akhirnya..dapat jgk update dr opis..hahah

alhamdulillah..lama xupdate..hehe
xtau sebab pe..kat opis aku nak masuk blogspot lembab mengalah siput H1N1..
akhirnya..berjaya jgk..
ok..cepat nak update..

dlm 2 minggu ni agak bz ckit kehidupan aku..
alhamdulillah..akhirnya rumah sewa dapat...
rege pun boleh tahan la..RM5++ je sewa..
sesuai la untuk permulaan hidup aku ni..

hari sabtu ni..masuk umah baru..bayar deposit..
pastu nak cuci2 ckit..
maybe setel semua dlm mggu depan la..
siap angkut semua barang aku..

skang ngah pk..nak beli pe dulu..
wajib dlm list TV...mesin basuh...peti ais...katil
tp nak budget utk kawen ckit..
xpela..beli ckit2 dulu..

nanti dah setel semua..aku upload gambar umah baru gue...

mood: terasa cam dewasa lak..hahahahha..thanks sayang...xsbr tggu thn depan..hehehe

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum