ramadhan -13

sedar x sedar dah hari khamis..esk dah jumaat..
hari ni aku apply cuti raya...23,24,25 September 2009
insyaALLAH harap2 lulus la..
maybe balik hometown 18 malam..mau raya 19..mlm raya la gue balik..
argh...syahdu nya..hehehe
dah drive sorg2..
abg gue tahun ni turn raya kat selangor dulu..
aku lak...tahun ni la raya kat hometown puas2..tahun depan..kene ikut sistem bergilir dah..ahhaha

dlm minggu ni..jam agak teruk pagi2..
dgn pemandu yang bawak ske hati mak bapak nenek atuk depa je...
time balik keje pun sama...
klu naik kete...4.30 sharp kene kuar..
klu x...berbuka dlm kete la...
semua nak potong Que...
org len pun nak berbuka jgk..sabar la wei..
kekdng hampir jgk nek middle finger..tp pk..bulan posa..
klu maki tu..terkuar jgk la..hehehe..
sakit hati..
tp kadang2 pk bulan pose lak...
bawak bersabar la wahai pemandu2 sekalian...

semlm masak spageti bolognese..
pergh...memang layan..
ari ni xtau nak masak pe lak...
ingat nak goreng udang je la...tp tgk la nanti..
sempat..aku masak macam2 la..hehehe..
biasa la..makan kat umah lagi best dr beli kat bazar..lagi pun..malas nak p bazar..

esk dah jumaat...lagi 2 minggu nak balik raya...
yeah...
bln ni gaji masuk awal...awal pun maybe 17 hb..
gomen best la..next week dah masuk...

kla..nak wat keje jap..


~tetiba lapar nak mkn ketupat lak
mood: dgr lagu raya jom!!!

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum