FinaLly at KEdaH

alhamdulillah...
akhirnya dekat jgk aku ngan wife ku..
selamat tinggal KL...i will miss u...hehehe..
Welcome to Kedah...

next week..aku start will my new job..
alhamdulillah..doakan semua berjalan lancar.....
skang..masa untuk aku kumpul duit...
tahun ni..keadaan kewangan aku agak daif ckit...
pe leh wat..
nak mulakan hiduo berkeluarga...
kene byk bersabar..
insyaALLAH..ALLAH akan sentiasa murahkan rezeki kepada hambanya yang byk bersabr..

semlm..p pantai Chenang Langkawi..
memang agak JA**N ckit..
lebey kurang setahun lebeh aku x mandi pantai..
jumpa air laut..
mengalahkan budak..
nak upload gambar...later la..
pasal dlm handfon BB wife ku...

k la...nak rest jap..
menunggu kepulangan isteriku tercinta...

Mood : abiskan masa sebelum start keje baru.....

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum