terasa diriku tidak sempurna...

sejak akhir-akhirnya...
aku xtau nape la aku sering terjaga malam...
dan...tetiba pale otak aku memikirkan sesuatu...

bestnya tgk hidup orng lain..
tahun 2010 ni..
aku rasa..paling banyak ujian aku tempuhi..
hanya sabar sahaja yang mampu aku lakukan..
kekadang...aku terpaksa mengadu pada mak ku...
sedihnya...
hanya mak ku sahaja yang memahami isi hati ku...
terasa kesunyian berada disini..
aku bagaikan keseorangan..
terkapai2 mencari rezeki...
singgah di atm...
hanya ada sisa2 sahaja....
macam mana la aku nak hadapi ini..

teringat pada arwah ayah ku.....
klu dia ada...mesti dia sentiasa bg semangat kepada ku...
banyak lagi impian aku belum terlaksana...
best tgk orang2 lain..
dah macam2 impian tercapai...
tp aku..
masih lagi menanti..
ntah bila la impian aku sejak kecik akan terlaksana...

terasa mau balik kampung..
selak beg duit..
ada rm 28 je...
sedihnya...
macam mana nak hidup ni...
kenapa la dugaan aku sampai mcm ni skali...
mungkin balasan Tuhan terhadap kelekaan aku sebelum ini..

Ya ALLAH..bukakan pintu rezeki mu buat ku...
ampunilah..dosa-dosa ku...

3 comments:

    hurm..
    best!
    teringat gak aku kat kampungku halaman nun jauh di Sabah..
    sedih tinggalkan mak dan ayah kat umah..
    sama gak citernya ngan aku,nak sangat balik kat kampung..tapi tengok2 duit tak cukup..tak dapat naik aeroplane,huhu..dahlah mahal giler.
    pa2 pun ,sabar jer lah.Allah Maha Penyayang..

    On October 16, 2010 at 11:38 AM Anonymous said...

    best la
    sabar ea
    tuu suma dugaan

    blogwalking~

    thank you all...
    my moral down before this..
    alhamdulillah..
    Yang penting...ingat Pada ALLAH swt sentiasa...

Blogger Templates by Blog Forum