aku berserah hanya kepada-Mu Ya ALLAH





sejak akhir-akhirnya..aku rasakan diri aku ni lemah...mungkin byk benda yang aku sedang fikirkan..ntah la..mengenang nasib aku..mungkin ada hikmah disebalik kejadian ini..mungkin aku terlupa diulit kemewahan duniawi....ntah la..Ya Allah...Kau kuatkan lah semangat hamba-MU ini...hanya berdoa dan tawakal sajalah aku berserah kepada-Mu.. Usaha telah aku buat..aku hanya berserah kepada -MU saje Ya Allah..

Sampai bila la aku nak cam ni...xkan aku nak bergantung kepada orang lagi.. aku bukan menolak rezeki tetapi biarlah rezeki yang aku nak cari ini halal dan tidak mendatangkan dosa..Ya Allah..Engkau berilah aku kekuatan menghadapi semua ini...Hanya kepada Mu aku berserah..dan hanya kepada Mu juga aku akan kembali...amin

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum