:: i waiting for my new baby next Month ::

Assalamualaikum

lega semlm cuti..hari ni rasa mls lak nak g keje..heehehehe..dah pagi2 lagi mendung..nak bgn mandi pun malas

pe pun...aku betul2 xsbr nak tggu bln dpn..my new baby is waiting for me..hehehe..
nampak nya bln ni dan bln depan aku kene saving gle2...
semlm aku kuar ngan awek aku..rambang jap mata tgk sale..so pe lagi..dah xleh thn..aku cekau bj kemeja KEJE n tshirt POLO...bkn senang POLO nak buat sale sampai 70%..hehehe

blanje punyer blanje..trpk la nak saving...hidup ni bkn mudah nak cr duit...nak abiskan duit tu mudah..aku bersyukur ke hadrat ALLAH swt kerana dgn limpah kurniaNYA..rezeki aku ni halal dan semoga makin bertambah..amin...

Yang penting..kite jgn lupa org susah..bg derma..Duit ke ibubapa kite setiap bulan..dulu time kite blajar..perlu duit..diaorg bg jgk..walaupun kite xtau yang diaorg pun xde duit...moralnya..jgnla lupa ibubapa kite di rumah..

K la..kite berjumpa lagi...sempat lak aku update blog aku..hahha..mggu ni lepak skit..alhamdulillah..mudah-mudahan ALLAH swt memudahkan keje aku seharian..amin

Wasalam...

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum