Kerja...Duit..dan sebagainya


lalala..lalala..kerja..kerja...

Hari ni baru hari selasa...mggu ni cam mls lak..Projek aku handle alhamdulillah dah setel semua..so aku tggu projek len lak..

nak wat pe eh...nasib baik la isnin depan cuti..so mggu ni aku lepak umah abg aku kat klang...

boring la..my moMo blk kampung mggu ni...miss her...

semlm gue lepak makan ngan my moMo kat 17th..pekena pakapau..terserempak la ngan sekor makhluk UTeM..berlagak gle..wat2 xnampak gue...xpela..maklum la..training kat obesi..gue ni pe la sgt..gue xkisah pun..x rugi gue pun..tp satu je kite kene igt..hidup kat dunia ni jgn la berlagak..nanti ALLAH swt tarik balik nikmat dia bg baru la tahu...

So..forget about this people..skang gue mau kumpul duit byk2...
hehehe..next month..my new baby is coming..muah2..muah2...

r..ngatuk nye mata ku ini...please help me...

6 comments:

    kutuk aku! aku x nampak la gile! haiyooo!

    yela x nampak..aku ni kecik la sgt...
    xpela..kecewa aku...

    tu le..kasi besar sket..ni makin lama makin melidi..tengok cam aku..kusss semangat!

    aku melidi ke ko yang wat2 xnampak...
    xpela..kecewa aku...huhuhu

    ngade2..emo x tentu pasal!

    yela..aku la emo..hemo-hemo...

Blogger Templates by Blog Forum