1 Julai 2008, Selasa


Hari ni sudah masuk bulan Julai...next month aku konvo kat UTeM...
aku harap2 segala keje aku berjalan lancar dan murah rezeki..

Keje..keje...dengan keadaan ekonomi skang yang tak berapa mengizin...
aku rasa macam nak cr side income..tp nak buat pe eh..
janji halal la..

dengan gaji skang..
tolak duit kereta,sewa rumah,makanan,minyak..tinggal bape je la nak saving..
tp alhamdulillah aku masih boleh hidup..
semoga ALLAH swt menambahkan lagi rezeki aku..amin...

rindunya kat hometown aku...
xpe hjng bln ni famili aku datang..yeah...
pas je konvo..br la aku leh bernafas ckit dr segi kewangan...
pening2..

bln ni dah ada byk cte best kat wayang..terpaksa la aku tangguh niat nak tgk...
memandangkan duit tidak mengizinkan...
nak p PD pun masih belum semua..
sabar eh hemo2...
bkn xnak p..
pas konvo kite p eh...

tension nya...
bile mau ada duit juta2 ni...

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum