Kembali berblog....

assalamualaikum..

selama 4 hari jgk aku tidak mengupdate blog aku..huuhuhu..
start hari rabu sampai la hari sabtu..
sori r geng..
mggu ni byk skit masalah aku...
hari rabu tu aku Emergency Leave..
p servis kete..tukar steering rack + airbag...sebab ada problem..
alhamdulillah dah OK skang..
bese la geng kete buatan Malaysia..
baru beli dah ada problem..ikut nasib la..

mggu lepas jgk aku bz nak mampus...ngan team leader yang asek nak bg keje kat aku je..tensen..
pastu..yang paling aku tensen skang..moto aku kene kopek..
bodo btul..
aku g keje ngan kete..so aku park la moto..3 hari jgk moto aku x gerak..hari khamis tu..aku nak g la keje ngan moto..skali tgk..tank minyak aku kosong gile..
aku igt bocor..tp aku pk dah isi fulltank..last2 tgk tank..kering gile..
so..terpaksa la aku ek kete..
r..pokai aku nak byr park kat mid valley..
apa kan daya..

blk tu aku check moto aku..
wyres minyak ke carburator kene potong..celaka punyer pencuri..
semoga ALLAH swt akan bls ke atas pembuatan ko ni..
dah wyres carburator kene potong..bile isi minyak..meter pun xgerak..
alhmdulillah la..aku redha la..mungkin ada hikmah..
bdk umah aku..motor kene angkat terus..
JAGA pun harap kan check depan umah..bkn nak pusing2 semua kawasan..
bodo btul
so skang..aku dah nekad nak cari umah sewa len..umah teres..harap2 aku dapat cepat..
aku dah xsanggup lagi duduk kat kawasan pantai dalam..

Hari jumaat tu mak n ayah aku datang..yeah..dah lama aku x blk hometown..rindu lak..
so aku lepak kat klang sampai hari selasa or rabu..

k la geng..mau rehat jap..
jumpe lgik..

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum