Keje..Keje..malasnya nya....

cepatnya rasa masa berlalu..
cuti pun dah abis..
dah cam mls nak p keje..
pale pun skt...
cam nak demam ni..ades..

yeah..arini hemo-hemo datang KL..
sebab dia ada interview..
leh jumpe..hehehe..
miss her a lots...
tp 2 hari je dia dtg cni..hhuuhh

Hari sabtu gue ngan abg gue p la tgk lampu Passo..
skali tgk..ada yang original je..
second hand dah ada org amek..
so xjd la nak beli..huhuh
xpela..kumpul duit nak kawen lu..hahaha
dr gue membazir RM1.2k je...wat pe kan?btul x hemo-hemo..hehehhe

Mood : Nak cuti...Nak Hemo-hemo..

3 comments:

    bestnye ko ade hemo-hemo.. aku takde sape pun.. emo betul lar..

    -www.zulhatfi.com-

    hahhaa..
    tul la..hemo-hemo aku jauh..kegersangan jgk la..hahhaa

    abg torres xkan xde kot..dah xbotak kan skang..hahaha

    abg torres solo lg.. tak main la botak2 sekarang.. haha

Blogger Templates by Blog Forum