pagi yang gelap...









* Evo 10..pergh..hitam menawan..ble nak pki ni...
credit to Paultan.org (http://paultan.org)



*Proton MPV ngah test drive..dah xlama nak kuar nampaknya...
credit to Paultan.org (http://paultan.org)




*sediakan payung dlm kete anda..skang musim hujan...hahahhaa

hari ni pagi2 lagi dah hujan..
cam malas nak p keje..
dah la memang dah malas..
gue nak lepak kat umah..
gue nak cuti..

yeah...leh lyn Bola kat umah abg gue..
nasib baik la org ASTRO ni wat keje cepat..
klu x..kene lepak mapley la..
klu ada hemo-hemo leh teman =(

pe pun..hjng mggu ni..
gue nak basuh si hitam..
dah comot gile ni..

gaji oh gaji..bila nak masuk ni..
hari ni dah cut off...
mintak2 la esk dah masuk..
lampu passo kat sunway sedang menuggu gue ni..
hahahahhaa..

kenyang nya perut mkn nasi lemak..terasa nak tdo pun ada...

11 comments:

    apa yg telah ko laku kan? takmo komen! takmo komen!

    aku nak tukar layout sayang ooit semlm..tp buruk..aku msuk blk layout ni..lupa nak enable comment..hahaha

    gaji bile masuk ni...
    cut off dah ari ni

    ahad

    ahad cuti...

    so? mcm tak pernah masuk jer ahad! huh..

    ahad masuk bende len..
    hakhak..

    tp hati aku rasa esk masuk..hahahaha

    hati ko gersang... meraban benda pelik2!

    cepat gle balas..

    gersang la semenjak hemo-hemo jauh ni..hakhak..

    so apa ko buat utk menghilangkan kegersangan? hahahaha

    byk mende..
    antaranya men games ps2 sampai khatam 40 kali..
    tdo sampai sedar2 dah hari isnin..
    hahaha
    telan panadol 8 papan..

    dan yang len..aku sms la..
    hahahahah

    ooo.... sunggung tak matured!

Blogger Templates by Blog Forum