hidup mesti diteruskan...

sedar xsedar..
tggl lagi 3 hari nak tutup kalender 2008..masuk ke tahun baru 2009..
maybe tahun ni..aku bnyk sgt peristiwa yang mungkin susah untuk aku lupakan dalam hidup aku..
ada yang manis..ada yang kurang sedap didgr..

namun aku kene hadapi semua ini dgn tabah..
anggap ni semua dugaan ALLAH swt..
aku perlu bangun balik la dr semua..
betul kata peribahasa..
hidup ini cuti sekali..
kadang2 kita diatas..
kadang2 kita dibawah..
so bile berada diatas..
so jgnla lupa yang Maha Esa..

so 2009..aku harap lebey elok dr 2008..
semoga rezeki aku lagi murah..
yang penting kita jangan lupa kesilapan kita..
jangan lupa Maha Pecipta..
di hujung2 ni..aku lost someone yang dah lama aku sayang..
but..life must go on..

k la..
yang penting aku perlu tabah skang..

Mood : still Blur...don't know how to do now...

*semlm aku habiskan dekat RM200 to utk smoke lampu depan si hitam gua..hahaha..
nextweek lagi RM400 lak..haha..xpela...pe leh wat..si hitam je penawar duka yang lara ni..[jiwang lak]..nanti gue upload gambar ye..

3 comments:

    yoish..

    pecer?

    lost someone yg ko dah syg lama?

    ko dah single ke?

    jgn sedih. aku kan ada :D

    hihihihi..

    makoi.. abis duet smoke lampu. aku pantang btol jumpe keta yg lampu pi gelapkan. haih.

    p/s: dr ko smoke lampu, nnt kena marah ngn pengguna jlnraya lain baik belikan aku hadiah. RM200 leh dpt 2 lingerie kt La Senza babe. Ahahahahahaha~

    smoke...????nape tak beli CCFL projector lamp...dah ade untuk myvi punnye.....

    ~ELL
    hahaha..
    bese..hidup mesti diteruskan..

    nanti aku beli kan hadiah..tolong bank in kan duit ye..huhuhu

    ~Apez
    terlalu mahal la bro..RM900 kat Sunway..
    lagipun..nak mampus kene thn JPJ..
    baik aku smoke..lagi garang..huhu..

Blogger Templates by Blog Forum