holiday..dan holiday...



Wargh,lama sungguh gue x update...hehehehe
Pe pun Hidup mesti diteruskan...

Yeah esk cuti..tp 26 kene keje..huhu..apa kan daya..beginilah nasib seorng kuli..huhu
pe pun kepada yang bercuti tu..
cuti la puas2 la...

Kepada Puan LMNOPQ..yang bakal menyambut hari kejadian..
selamat menyambut hari kejadian anda..
anda perlu sedar..
anda sudah termasuk dlm golongan makcik2 skang..
hahahaha..

Kepada ADA..Selamat berpindah ke rumah baru..
selamat mengecat bilik anda..
klu rasa nak cantik..call eric OK..
mana tau..bilik anda terpilih untuk DECO bersama Eric..
hahahahaha..

Hujung mggu ni..gue terpaksa melakukan pembedahan..
Pembedahan?
hahaha..
Si Hitam Gue kene Bedah..Kernaterpaksa memasukkan Apexi TurBo Timer..
Tima Kasih Kepada APEXi kat OU kerna telah mempengaruhi minda gue..
melayang RM400 gue..hahahhaha..


Pe pun.selamat Bercuti..
Hari ni Balik kul 4pm...yeeehaa..

Mood: Gaji bile nak masuk ni...

7 comments:

    huyooo..pasang timer....haha..pakai tebo ke..????yrv ke starlet nye enjin..???

    hahaha...
    enjin next year la bro..
    skang aku br plan nak pasang timer ngan rim dulu..
    tu pun dah cecah RM3k...
    skang stil standard..
    aku mekap slow2 je dulu..
    nak pki RSM timer..siap pasng RM900..huhuhu
    klu gaji aku RM4k ke..len la..hahahha

    ko ble angkat kete baru..
    ke nak pasang turbo kat kancil?

    ahahahaha.. oit. sengal.

    pape pon, tahun dpn aku masok keje,pastikan diatas meja aku dah tersergam hadiah besar lagi mahal.okeh?????

    merry x'mas..

    hohohohoho.

    syok dok sini. asik dpt adiah jew.

    hadiah eh..
    aku bg susu anlene for umur golongan berusia OK?

    hahahah...

    kene wat projek kete lepas tunang la....kancil hold dulu....rase nak fak pakai kete baru....hehehe.....tgk la nanti mane lagi berbaloi....

    wargh..dah nak tunang..
    congratz bro..

    bile tunangannya bro?

    jmpt la kawen nanti..

    tahun depan...bulan brape tatau lagi...hahahaha

Blogger Templates by Blog Forum