finally..i can update my blog..

lama sungguh aku x jenguk blog aku..
hari jumaat lepas pas keje aku pindah rumah..
akhirnya aku dah kuar dr Vista Angkasa..
tempat yang crowded gle..
parking lewat ckit dah penuh..

akhirnya..aku dah dapat umah teres sebuah..
sabtu and ahad lepas..
agak bz ckit la..
dah kene pe kursus..kursus pe?
kursus kahwin..hiihihihih..
sesape yang xamek lagi..
disarankan amek la cepat2..
dgr cite la..tahun depan 3 hari 2 mlm..
Yuran pun bkn RM80 lagi...
Nak tau bape?RM300..siap ada Qiamullai lagi..
alhamdulillah dah setel aku..
tggl nak amek sijil this weekend..

skang masih lagi bz nak hias rumah..haha
byk bende nak setel..
semlm opis aku down..satu hari internet xde..
bosan tahap ultraman..

k la..xde pe nak update..juz layan pic ni..hahaha


~Periuk nasi


~dapur gas


~Sebelum...


~selepas


~masak-masak 1


~masak-masak 2


~ masak- masak 3


~ masak-masak 4


~ masak-masak 5


~ damn..tersilap beli yang sliding door..xpe..nanti nak suh mak aku jahit and potong..hehehe.


~kursus kahwin@putrajaya

mood: saya rindu dia...

3 comments:

    ape barang pakai almari kain kalo duk rumah sendiri...hahahahaha

    hahaha..
    celaka..aku baru masuk barang..
    rilek lu..
    credit card aku dah over limit beli brang umah..

    nak beli peti ais dulu..
    pastu aku beli katil size king terus..muhahaha

    gile bapok..pakai kredit kad....kaye2....hahaha...

Blogger Templates by Blog Forum