sudaa selasa..jom tutup hidung..hehehe

hari ni baca paper..
H1N1 aka selsema babi makin teruk la..
mintak Tuhan jauhkan daripada bala ni..
mungkin manusia xsedar..sudah byk melakukan kesilapan..dosa n maksiat semakin menjadi2
bile buat salah baru nak igt Tuhan...
marilah kite banyak2 berdoa..selalu igt pada Maha Pencipta kita...
aku berpesan kepada diri aku sendiri dan semua yang insan bergelar manusia...

semlm..peti ais aku dah sampai..
alhamdulillah..xde pape masalah..
balik ni xsabar nak minum air sejuk..hahaha..
dah semggu x minum air sejuk sejak pindah ke rumah baru..

misi seterusnya..cat ruang tamu rumah,beli mesin basuh,plasma tv and set bilik tdo..
hahaha..
setel semua..barulah projek YRV turbo aku berjalan semula..hehehehe
minggu ni..maybe kete abg aku kuar dr bengkel..baiki pas excident awal july haritu
so...next week bermula la projek Swift turbo abg aku kat Sunway..
disertai projek Caldina nya pulak..

bile projek gue nak berjalan ni..hahaha
xpela..pas kawen la...
kan nanti ada org muncung mulut lak..hehehe

mood : fasa kehidupan baru bermula...

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum