alhamdulillah..sempurna

hari ni...alhamdulillah..aku dpt tunai kan puasa sunat bulan rejab..
tp ada seseorng tu..kata nak puasa..
tp p kantin sekolah makan..
sape ek sayang?

skang..rutin aku..kuar keje pagi..dlm kul 6.50am...balk sampai maghrib..
xbestnya...
Ya Allah..aku bermohon pada mu..permudahkan urusan-urusan ku sekeluarga..
semoga aku cpat dapat keje belah KEDAH..
nak duk ngan isteri n anak ku...
amin..
InsyaALLAH..ada rwzeki untuk anak ni..
bile duk kedah..senang nak balik kampung tgk mak aku..dan mak aku boleh dtg rumah aku lawat sedara mara.

k la..rest jap..pnt...
**tiba2 terigt kat arwah ayahanda ku...al-fatihah...
**semoga roh ayah ku ditempatkan dikalangan org yang beriman dan beramal soleh..amin..

mood : Ya ALLAH...makbulkan lah permintaan ku ini...

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum