diri ku bukan di KL lagi...

last week, aku balik kedah..
my wife nak g checking & tempah hospital untuk bersalin...
aku bertolak balik ke kedah hari Rabu..
alhamdulillah..selamat sampai kul 8.30 mlm...
thanks tu my wife sebab sediakan makanan...

esk kan nya....aku ngan my wife ke sungai petani..
servis kete mak mentua ku..then p klinik..
alhamdulillah baby ku sihat..
yang best nya..dia wat aksi garu kepala time scan..
hehehe..tp doctor xsempat nak scan waktu tu..
pas tu terus p mkn char keow tew kat sp...
dah lama xmkn...

cepat sungguh masa berlalu..
pejam celik..dah hari ahad...
today..ku balik KL sorng2..
terpaksa meninggal isteri ku n my baby di langkawi...
xbestnya....nak keje kat Kedah..
YA ALLAH..makbulkan lah permintaan ku ini...


mood: hari ni..aku nangis sepanjang jalan..walaupun cam bdk2..tp aku xleh nak tahan...aku rindu kan isteri ku dan baby ku...=(

4 comments:

    amin..allah akan makbulkan permintaan kita..cepat atau lmbt je yg kita xtau...

    i miss u so much..tq for being such wonderful husband..love u till the end of my life

    i miss u too..
    hopefully before end of this year i get a job at KEDAH..amin..

    miss my baby too =(

    salam, nk tnya psl ur wife..die bersalin d spital sg petani ke?..leh story sket x?..about kemudahan, price ngan layanan staff kat situ..coz my wife plan nk deliver kat situ by this octber..:)..thx

    salam bro...bersalin kat private..bukan hospital gomen...
    kene booking awal..nanti penuh..
    hg keje kL ke?
    RM15++ klu biasa
    Klu belah RM35++

    kemudahan tu satu bilik seorng,wifi connection..aku lupak lak pe lagi ntah...
    hg wat la survey..len hspital..leh dia punyer offer...

Blogger Templates by Blog Forum