:: My new Baby wuz Ere ::

alhamdulillah..hampir dekat 2 bulan aku menunggu akhir si hitam aku yang chubby dah dapat...yeah...bersyukur ke hadrat -MU Ya ALLAH...

xsabar nya nak ronda2 hujung minggu ni...


Hari ni aku kene siapkan tables untuk Australia..dah semalam tetiba ada programmer call..keje dia aku dah tolong buat..pastu nak lepas tangan...aku pun banyak keje jgk..
script aku dah siap kan..juz run je la...mintak maaf la...gue pun byk keje..

Ya ALLAH..tolong la hamba-MU ini..jauhi la drpd segala masalah dan aniaya orang..Hanya kepada-MU aku berserah...

pe pun..aku bersyukur kepada MU Ya ALLAH dengan limpah kurnia dari MU..aku boleh hidup di dunia ini...amin...semoga aku boleh menjalani kehidupan ini dengan tenang disamping beribadat kepada MU Ya ALLAH...

2 comments:

    Letak la gambo.sepp...

    hujung mggu ni gue upload la syg..sabar

Blogger Templates by Blog Forum