tensen..bosanNn..

arini..aku bgn xla awal sgt...sebab aku mau p klang nak sign agreement n byr payment kete..
so..gue pun p la kl sentral dlm kul 11.30 pagi..nak merempit..mls lak..lagi pun ngan keadaan skang..minyak mahal..setibanya di klang..gue singgah maybank jap nak kuar kan duit...then br abg gue jemput gue ke rumah dia..

xsampai 10 minit..dealer yang handle kete gue..call ckp dia xdpt dtg..wat da fak btul..dah tau ada appoiment ngan customer..xpyh la ponteng vavi..pas kat org len..
tp gue x hangin lagi..

yang gue hangin..bile sampai pantai bharu...nak tgk kete gue..dia ckp kat store..lagi wat gue hangin..gue nak tgk kete dulu br gue byr payment..macam bangsat..last2 gue ckp..esk petang abg gue dtg tgk..kete ada br gue byr..buat keje macam bangsat..

gue dah sign agreement..yang penting..mggu ni..gue dpt kete..xnak byk ckp lagi...
esok gue mau cl bos dia..pe hal buat keje x serupa bikin..
f***ing sh*t..

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum