man u menang lagik...hahaha...



asal la man u menang lagik ni..
hahaha..
kepada Jai Pink..
ari ni nak invi lagik ke?
hahahha...
Keada Miss LMNOPQ...asal Blog ko xleh masuk..
mentang wow..
dah upah security lak...
xpela..cam ni la...(majuk..hahahah)

Skang masuk mggu ke-3 tahun 2009..
masih lagi dlm tahun baru..
hopefully my dream come true this year..
apa yang aku xde lagik..aku akan cuba dapat kan..
peduli pe org nak ckp..klu aku nak..nak la...

xsabar nya nak balik mggu depan..
nak rehat pale otak ni..
nak layan wonderpets..hahaha...


kepada sesape yang aku sakit kan hati tu...
aku mintak maaf ye..
i'm not the perfect one lol..
and..kepada yang saya perlukan dia skang..
nape la masih buat aku tertggu ni..


Mood : i need u lol...

1 comments:

    Aku invi nama ko jer pon.... "To keep u waiting forever"

Blogger Templates by Blog Forum