my dream comes true???



Alhamdulillah..syukur ke hadrat Ilahi..
New life..new dream..NEw styles..
tahun 2009 ni..maybe tahun rezeki utk aku..
amin..
xsabar nya nak tggu bulan Februari..

Time layan Friendster..usha page kazen aku..
wargh..dah nak bertunang 26 january ni..tahniah..
aku ni?hahah..rilek r..
masih lagi muda..
nak enjoy and dapatkan pe yang aku nak..br pk nak kawen..

Kepada Miss LMNOPQ..
sungguh rajin anda skang..
semenjak menggondol Anugerah Bintang Fofular..ops..
Wow Awards..
anda semakin rajin..
dgr cte..siap request Projek kat PM lagik..hahahhaa..
so..pe lagik..banje r wei..

PEpun..
Syukur ke hadrat Ilahi..
Masing2 ada rezeki masing2..yang penting..xlupa diri dan Yang Maha Esa..

Mood : Oh Februari...

2 comments:

    Ahahahahaha...

    Banyak la ko..

    Mereka-reka cerita sungguh.

    Takde maknanya aku nak request project dr PM :P

    Alhamdulillah di atas penerimaan anugerah dr syarikat ini :)

    Harap2 lepas nie dapat lagi :D

    hahahhaa..

    pas ko akan jadik team leader lak...

Blogger Templates by Blog Forum