Not Feeling Well...

arini..bgn nak p keje..bgn2 kene lak gastrik..
bile dah kene gastrik..pale pun jadi pening...
time drive dah xleh nak thn pening nya pale..
so call HR n bgtau aku MC ari ni..

so aku melencong ke Klinik Kesihatan Wilayah Persekutuan KL..
nasib baik hari ni pesakit xramai..
p jumpe doktor,dia ckp aku kene kurang minum nescafe,teh,air coke pe..makanan bergoreng dlm sebulan..hahaha..
damn..aku dah ske..tp apa leh cube..terpaksa la..

balik dr klinik..nak bikin aku lagi pening pale..ada sekor mamat ni..
bawak kete macam celaka..
masuk simpang ke UM xbg signal..tetiba JAGA wat sekatan..
pastu boleh masuk gear reverse langgar bumper depan aku..nasib baik la xkuat n calar..

dah aku follow xnak berhenti...tp last berhenti..
bawak awek pun xpayah la nak berlagak sgt..nak tunjuk skill pemanduan tahap babi hutan ke anjing laut ke apa..bawak cam bese jela..kete klu turbo xpe..nak men cucuk aku pe hal..
klu nak jom la..setakat kete standard nak men cucuk aku..
kuar2 ckp sori..nasib baik la ada polis..klu x..melayang satu penumbuk kat muka ko tu..klu calar ke kemek kete aku td..kete ko dan muka ko skali kemek ye..

argh..pening pale..
nak tdo..
nak p langkawi ni.....

Mood : dalam keadaan luar kawalan...[maaf sekiranya ayat2 ari ni ada perkataan yang kurang enak ye...]

2 comments:

    aiman gastrik?

    alalalala ciannye diaaa..

    takleh g langkawi lah kalau mcm nie. kena duduk berehat kat uma :D

    still minom coke? org semua dah boikot. huhu.

    ala.. kalau ko drive terus dtg opis nie x yah pegi klinik pon xpe. aku ade spare ubat gastrik kat drawer aku.

    ha tu la.. tak tanye.. hehe..

    nie konpem alasan nk cuti yehh? ;P

    ok lah. selamat berehat. jaga makan.

    bye!

    aku dah sampai opis..
    pastu xthn sakit doo..
    terpaksa..

    terlepas dah peluang nak menang wow awards..
    ko masih mendahului la..hahahaha

Blogger Templates by Blog Forum