hujan..hujan...mata pun kuyup..


~bukan layan lagu hujan..tp maksud aku hujan ye..hahahah

hari ni..cam bese la..
bangun pagi2..kul 5.30am aku dah sedar..
semlm aku tetdo awal lak..hehehe..sori eh sayang..
xsengaja..jgn majuk na...
i'm sori eh sayang..

pas je subuh..bunyi guruh lak..
dah agak nak hujan..
tp aku leh sambung tdo sampai kul 6.40am

bgn2 tgk gelap cam mlm..hahaha
mata pun kuyup lagi..
turun dari umah aku..capai kunci kete..
igt nak p ngan kete..
tgk..masih sempat ngan moto..
so aku pick up moto je la..

sampai je jln Klang Lama..dah renyai..
nasib bek sempat masuk tempat park moto..
baru hujan lebat turun..
alhamdulillah..sempat jgk aku sampai..

arini..opis aku ada mkn2..
xtau la..ada staff wat kesyukuran..
makan free...blasah je la..heheheh...

Mood : i'm so sori sayang..please forgive me...

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum