Selasa...oh..Selasa..

sedar x sedar...
hari ni sudah hari selasa..esk rabu..lusa khamis..tulat jumaat...
cepat sungguh masa berlalu....
pagi ni..sempat jgk aku wat bekpes..
roti telur..
mkn jap..
7.45 br grk p opis..
sampai opis..aku p atm machine..check duit..
pastu masuk opis..
surf tenet..
masuk cimb clicks..
bayar PTPTN utk April 09 berjumlah RM62.61
Next month start bayar ngan rate baru..
bape ntah RM RM78.++ kot..
pe leh wat..pinjam kene la bayar..
alhamdulillah..aku masih mampu bayar..
bersyukur kehadrat ALLAH swt kerana ngan limpah kurnia & rezekiNya...aku leh hidup didunia ini...

skang aku kene belajar SQL Server ngan CMS..
pening jgk pale..
pe leh wat..nama pun keje..
Boss lak dtg awal..
ades...


k la nak wat keje..
rindu emilia sgt2...

Mood:xsbr nak p Alor Setar...!!!

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum