kepala otak aku serabut...


semlm..aku xtau nape mood aku cam xbest...
ngan workload keje yang cam mencabar jiwa n raga..
semlm aku call umah..mak aku kurang sihat..
demam n batuk...
so aku cam homesick lak..
pas keje hari jumaat ni aku bertolak balik Kelantan..
abg ngan akak aku pun join sama..
dah dkt 2 bln aku xblk umah ni...

sori eh syg..xjadi g langkawi this week..
jgn majuk naa...
bukan sengaja..urgent abg kene balik hometown..
pas blk dr kelantan kite bincang semula bile abg leh dtg eh...


semlm aku dah xleh tdo..
pale otak jadi biul..
so padah nya pagi ni..aku ngantuk tahap gaban..
pagi td time nak p keje..ntah cam ne..nak terbabas lak kat selekoh dr midvalley nak p jln klang lama...
alhamdulillah..xde pe..
nasib baik brek aku makan..

walaupun masalah yang melanda..
kite kene sentiasa bersyukur...
ni semua ujian ALLAH swt..
tanda ALLAH swt sayang kepada kite...
mungkin kite leka seketika..
yang penting..kite kene sentiasa igt kepadaNya...

p/s:emilia..sori semlm xde mood sgt...i love u so much...

mood : i'm not so OK right now..

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum