alhamdulillah....aku bersyukur ke hadrat mu..

hari ni..aku rasa gembira sangat...
walaupun sebenar aku sedih..terpaksa berpisah dengan isteri tercinta....
si dia dah nak balik langkawi..
xpela..dugaan dari Maha Pencipta...
ada hikmah nya...
yang penting...akan datang lebih senang..
paling penting skali kene banyak bersabar...

akhirnya..
penantian aku untuk medapat keje lain dah tercapai...
alhamdulliah...
aku berjaya menukar bidang ke bahagian business lak...
maksud aku company business lak...
so..tangga gaji ku juga dah naik...
may be...permulaan utk hidup berkeluarga...
company biasa2 je..public listed yang penting..
hehehe..rezeki kawen..amin..
skang..aku nak fokus keje..kumpul duit dan membahagiakan famili aku..

love u darling..muahhh....


@ Chilis...

mood: sedih..si dia nak balik langkawi dah..

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum