YA ALLAH..permudahkan lah urusan aku...


currently..
aku dalam dilema..
byk sgt problem..
pe pun..kene tabah...
aku dah jd suami org..
semua dugaan ni..ada hikmahnya..
mungkin ALLAH nya nak tunjuk kat aku...aku leka sebelum ni..
Alhamdullilah..semoga ALLAH memberkati apa yang aku lakukan..dan memurahkan rezeki kepada keluarga yang baru aku bina ni..

Kepada kawan2...aku ngah cari keje kosong ni..
xkisah area mana..KL or Selangor..
Klu Kedah lagi bagus..
lagipun aku nak balik hometown..
dekat ckit ngan isteri ku..
jgn lupa inform ye kawan2...

mood:La Tahzan..bersabar lah....

3 comments:

    aiman!!!
    ble kawen??
    duk mane skg?
    nway..tahniah!

    aku kat balakong...

    bulan 2 hari tu kawen...
    bulan 3 kenduri..
    hg bile..

    haha~soklan balas xleh blah oke?
    blom lagilah..tiade ketemu colan khas lagi..hehe..insyaAllah~
    nway congrats yeh ;)

Blogger Templates by Blog Forum