hari ni aku xtau nak buat pe...
p update buku ASB + CIMB aku..
pastu p Tabung Haji...
start skang kene dah menyimpan semula..
alhamdulillah semua perjalanan dan urusan kahwin berjalan lancar..
thank to all my famili...mak n abah..
dan x lupa skali..isteri ku yang disayangi..byk tolong abg...
thankk....sayang kamu...

hopefully abah aku kembali sihat seperti biasa..
hr ni kene p hospital..
masuk air n darah..
maybe kene stay kat wad sekjap...mak jaga..
insyaallah..xde pape..
klu dpt cuti pas ni aku..nak blk hometown sekejap..

ok la..ni gambar kahwin aku...
nak tgk lebey byk..
masuk la facebook ku...


~~ men lambung bunga lak...abis kotor..hehhee


~~ dlm tengkolok..hehehe


~~ mana tengkolok ku...hehehe...xske pakai...

mood : Sunyi..

1 comments:

    wahhhh...aiman lamenyer xmasuk blog kamu.udah kawen erk ko.Tahniah2.cantek wife :D.semoga berkekalan .amin.hehehe

Blogger Templates by Blog Forum