isnin oh isnin..

isnin kembali lagi..
ades..
alangkah best nya klu hari ni cuti..
ntah la
aku rasa cam tensen..
time aku ngah cuti..
tetiba dpt msg..
nak edit iutu la..ini la..
paham la..aku ngah cuti..
nak jgk rest pale otak..
tgk la keadaan org camne..

pastu..td ngah nak p opis..
dpt call lak..
nak edit..itu la..ini la
sbr la..sampai opis aku setel la..
suh aku call.
bile call x dpt lak..
ades...
dia cuti xpe..tp klu aku cuti..
macam2 nak..

pe pun sabar la..
yang penting semua ni ada hikmah nya..

Mood: aku nak cuti lagi..please...

4 comments:

    sabar je jang...

    biasa la tue.. jd web developer ke ko nie?

    pengalaman aku dr software developer pon teruk gak. sbb tu beralih ke programmer di sinobet. alhamdulillah, hidup makin terurus ;p (tp bengang sbb DP x dpt bonus april 08)

    hm.. nak cuti lagi? jom ikut aku. cuti 8th till 10th may... ayuh!! =)

    pe leh wat..
    ERP..web developer..trainer
    database dan sistem kene handle..

    pe leh wat..
    dah kat cni aku sorg yang tau pasal website..

    ko la..suh apply cni xnak..
    setia pada sinobet..

    aku baru pas bercuti..tp nak cuti lagik...wink!!!!

    eeeee... xmo aku apply PLUS. kang makin PLUS kerja aku!!! >:)

    pe nak buat.. graduan UTEM sgt hebat =)

    pe nak buat.. graduan UTEM je yg hangat dipasaran.. sbb tue ko sorg je tahu psl website =)

    pe nak buat.. graduan UTEM mmg kaki cuti..!! Kihkihkih..!!~

    UTeM..
    rindu doo..
    dgr cte konvo tau ni kat dewan baru..
    shit...xsempat..

    ko la ske cuti..
    EL memanjang..
    ELL = EL = HELL

    hahaha

Blogger Templates by Blog Forum