yeah...esk weekend..

yeah..
nape yeah..hari jumaat..
hari yang ditunggu2 oleh semua golongan2 kuli2 macam aku..hahaha
esk aku p umah abg aku..
sebab lusa nak servis kete..

arini..aku siap kan borang claim parking aku...
xclaim rugi la..
lagipun..memang company bagi..
hahaa..so apa lagi..claim je..
apa yang leh claim..aku claim je...
hahaha...

pagi ni..ada mkn2 kat finance...
so mkn pree..serbu je la..
yela..arini kan baru dapat bonus..

yeah...esk weekend..
leh lepak..rest..
best nya klu weekend 5 hari..keje 2 hari je..

mood:cepatla 5.30...i wish now 5.30pm

3 comments:

    salam jumaat :D

    BONUS???!!!

    Apa lagi.. open table la.. belanje makannnnn..!! ^_^

    p/s: pergh..!! word verification aku HOTTESSI (nampak sangat aku HOT) =)

    13 May : salam jumaat

    setan girl aka HELL : hot?klu hot..upload la gambar..baru hot..

Blogger Templates by Blog Forum