It's saturday..


hari ni xtau nak wat pe..
nak p jalan-jalan kat sunway..
nak usha enjin YRV kat ctu..
mengidamnya...
alangkah best nya dapat masuk kat si hitam ku..
xkisah la pe orng nak kata...
sesetgh manusia yang bodoh ni ske komplen..
klu myvi tu myvi la...
memang la..
klu bwk kete import pun..tp xreti nak bawak....
xde guna la..bawak kete tolak je la..
bwk kete turbo skali pun..skill macam hanjing ke baben..sama je jgk..
yang penting..aku xpki duit mak bapak atau keturunan keluarga ko...
so sadap ur mouth..go to da hell..

aku peduli pe..kete aku..duit aku..nak tukar pape lantak la..
dr habis ke bende yang xde paedah..
baik aku habis kat kete..
nampak jgk hasil...
so..klu nak bising2..tgk la dulu..
klu aku duit ko..br bising..
klu tak..sadap ur mouth..

maaf sebab blog aku hari ni..agak kasar..
sebab dgr dr mulut2 hanjin ke baben yang tau nak komplen macam2..so diam sudah la ye..
selagi aku x cari pasal ngan ko..baik ko diam...
sape yang terasa tu paham2 la...aku memang tuju kat ko pun..hahahahah..

k la..malas nak gaduh..
bkn zaman kanak2 lagi..
nak p sunway..
c you ye...

mood: YRV in da making...

4 comments:

    aku setuju dengan ko tuyeng...orang itu sememangnye bongox.....hahaha...

    bukan bongok..
    bahalol lagi..
    selamat bertunang bro..
    kawen jemput r

    tunang nanti meh ar.....bukan jauh pon klang tuh......

    bile nya bro?

Blogger Templates by Blog Forum