roadtax oh roadtax..


bln 6 merangkap jun atau nama omputihnya june bkn junaidah..
adalah bulan yang paling memerlukan ongkos yang banyak bg aku..
kenape?
sebab bln june roadtax kete aku mati..
roadtax motor aku pun mati
alhamdulillah roadtax kete aku dah kurang..
tolak NCD 25%
pastu campur widescreen
total dlm RM1.2k je..
klu kene masa mula2 byr dulu..
pergh..
menangis..
Roadtax RM90..insurans je yang mahal ckit.

moto lak RM 2..
tp insurans moto lak dah nek..
ades..
sungguh mencabar..
semua naik..
abis..xde saving cam ne nak hdp..

pastu parking kete lak kene renew..
damn it..
begini la hdp di kota metropiltan..
xde duit..merana la hidup..
pe pun..
kite perlu bersyukur..
masih hidup di bumi yana fana ini..

Mood:duit oh duit..

3 comments:

    sabar yeee.. dugaan hidup memang macam nie.. hahaha..!~

    kumpul la duit 10% dari gaji.. nak kawen kannn? kannn? =P

    br nak mintak ko taja..
    hahaha
    ko kan agen fesyen2 ni..hahaha

    btula..xsaving xde duit la nanti..
    cakp kat aku..
    ko tu saving ke..
    patang sales..
    semua rembat..

    p cuti mana lak?
    kene selsema babi baru tau..hahaha

    adat le kalo dah pakai kete..
    aku lagi susah...nissan 350z...

Blogger Templates by Blog Forum