tensen..pening pale..

mggu ni..terasa agak hampeh ckit..
terasa cam nak nangis pun ada..
semlm meeting..ada required nak create new system..utk suggestion..
klu create new cam wat website..aku xkisah..
tp ni edit dr portal..

seryes ni memang aku blur...
dgn hardcore punyer coding...
nak edit dr coding programmer yang expert..
pergh..ntah la..
bende la ok lagi..tp yang ni..aku rasa cam nak nangis..
firstly,kene tny la pendapat aku dulu..bkn nya tau approve semua..
pening..pening..ntah la..aku give up la skang..

Ya ALLAH..tolong la hamba mu ni..

Mood: hanya kepada mu aku berserah....amin...

3 comments:

    aiman kan expert

    huhuhu..klu xterer..xla pening pale

    go aiman!

    go aiman!

    go aiman!

    make sure PLUS launch system yg gempaks gempaks occay??!!

    ^_^

    tunjukkan pada dunia, graduate Utem boleh!!! yesszaa..!! haha!

    p/s: word verification aku 'dedro' meaning del piero suke aku =)

Blogger Templates by Blog Forum