It's monday...

lagi 2 mggu aku nak menghabiskan sisa-sisa kehidupan lama..
pastu beralih ke kehidupan baru aku..
ades..dah bosan tahap dewata raya ni..
kan best klu bg aku guna semua annual leave aku..!@#!@#

semlm igt nak layan man u punyer games ngan bdk2 umah aku..sekali..semua tdo awal..
hahaha..gile jambu...
tp xleh lawan Jai Pink la..lagi jambu..hahaha..
pe pun man u tetap memang...4-1..yeah..



aku ditag oleh LLLLL..
cess..
jom la layan..hahah
mengisi masa terluang aku..



1.How old are you?
I’m 24 years old..(lama lagi..bulan April ni ye...)hehehe

2.Are you single?
-In relationship..hehehe

3.At what age do you think you'll get married?
Umur 26 tahun..hehehe..bosan duk bujang dah ni..hahaha

4.Do you think you'll marry the person you are with now?
Of course la..wat pe nak men2 lagi..Famili pun dah berkenan..amin...semoga berkekalan sampai akhir hayat...

5.If not, who do you want to marry?
Jadi Gay..hahaha..xnak kawen ngan sesape lagi..kecuali E.M.I.L.I.A.

6.Who will be your bridesmaid & bestman?
Bridesmaid : anak buah aku..hahahah..
Bestman : xpk lagik..hahaha

7.Do you want a garden/beach or traditional wedding?
belum decide lagik...hehehe

8.Where do you plan to go on honeymoon?
Bali..hahahah..

9.How many guests do you think you'll invite?
semua rakan-rakan..sedara mara dan jiran-jiran..semua la..

10.Will that include your exes?
Ntahla..blur la nak jawab

11.How many layers of cake do you want?
1.2.3.4.5....hahahha

12.When do you want to get married, morning or evening?
belum bincang lagi...hehehe

13.Name the song/tune you'd like to play at your wedding
lagu rock boleh...hahahha

14.Do you prefer fine dining or just normal spoon & fork?knife?
Dining..lapar..hahaha

15.Champagne or red wine?
air milo..hahahha...sebab ada org kuat minum milo...

16.Honeymoon right after the wedding or days after the wedding?
selepas la...hahaha..

17.Money or household items?
kete boleh?hahahah

18.How many kids would you like to have?
bergantung pada rezeki la...pastu ekonomi keluarga...klu leh nak 4 org je....hahaha

19.Will you record your honeymoon in DVD/CD?
yeah...leh tgk time2 tua nanti..hahaha

20.Whose wedding plan would you like to know next?
E.M.I.L.I.A.


~Bekal roti Bakar..yeah...

Mood: Miss her..so much..

2 comments:

    Saper jai? leh kenalan..? "pe pun man u tetap memang...4-1..yeah.." menang la dik.. excited smpi salah eja ker? hmmm....

    xpe...
    bkn pekse SPM pun..
    hahaha

Blogger Templates by Blog Forum