yeah...esk weekend...



sedar x sedar dah hari jumaat...
esk dah weekend..
xsbr nak rest pale otak..
dah malas nak pk tabulation ke pe lagi.
dah bosan gile...

xtau nak wat pe..sambil2 surf tenet..
aku layan paultan..
ada trailer pasal Tranformers 2...
joM layan..
click cni ye :
[Tranformers 2]
klu nak tgk full trailers dia leh click cni :
[Full Trailers]
memang xsbr nak p tgk ni...
hehehe...

hari ni pe aku nak buat ye...
cepat 26hb wei..
aku dah mls ni..
nak start hidup baru aku..
weekend ni nak layan tdo..hahaha
nak men PSP..pastu tdo balik..

aku br update Picasa aku..
so leh la tgk..tp xde byk gambar pun..
byk gambar tp xde masa nak upload lagik..
hahaha..

mggu depan aku balik umah akak aku kat Pahang..
sebab aku kene follow abg aku..nak anta kete akak aku..
so...kepada kakak ku...izin kan adikmu yang comel ini merasmikan MPV akak ye...
hehehe...

bile la nak kaya..ada famili..ada anak ni..leh beli sejibik MPV utk kete famili..pastu si hitam aku masuk enjin YRV 1.5...hehhehe..insyaALLAH..rezeki semua dari ALLAH..yang penting sabar dan sentiasa igt pada NYA..


Mood : nape kene tggu lagi...=(

10 comments:

    aku dah tgk "geng"!!!

    sile buat analisis cerite..
    paste mana2 screen..

    aku nak review..
    nak p tgk jgk..

    crita dia mula2 ader budak bandar datang kat kg... lepas tu ngorat kak ros! lepas tu mereka bawak upin n ipin masuk dusun. Kak Ros cari mereka d sana... dan end up...... (tgk sendri k!)

    nak ko cte(nak manja2 ngan ko)

    hahahaha

    tak mau............ (aku nak g tgk lagi! lalalallala....)

    aku nak p tgk kali ke 20...

    kamoo bukan peminat upin n ipin pon.... tak excited nak tgk mereka d panggung!

    mana ko tau aku x minat upin ipin..

    klu kartun xpyah la ckp aku xminat..semua aku layan..wahwahwahwaha

    aku kan muda dr ko..ko tua..patut kawen..xleh layan..
    bile nak kawen ngan JUe..?
    jemput aku..hehehehe

    yer lah aiman sabar n ingat kete jer

    misery in me?

    adakah ADA..hahha..kantoi..

Blogger Templates by Blog Forum