it's sunday...

arini aku bgn cam bese la..klu hujung mggu..
x membuta memang x sah..hahaha
penat la ckit bdn..semlm layan drift ngan abg aku kat Karak..hahaha..
TQ to my bro..sebab bg adik mu membawa kete mu..hahahaha..
sebenarnya bkn layan drift sangat pun..tp boleh tahan la..sampai brake disc bertukar jadi kaler merah..

semlm aku p umah akak aku..hantar kete baru nya..
nanti la aku upload gambar2 kat umah kat aku..
sampai sana..aku layan anak buah aku..
memang montel gle anak kakak aku yang baru 3 bulan..
hehehe..
bile la nak ada anak sendiri ni..hehehe..

semlm kengkawan aku ajak layan games man u..
tp xleh nak p lepak..penat gile bdn..
pe pun man u menang 2-1..
yeah..masih kekal di top league..

k la nak layan psp pink gue..nak basuh baju..pastu makan..hehehe..


Mood : miss budak Langkawi..hehehe..sori semlm tertido...

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum