Tag dari abg Jai Pink + Jambu

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
- Noor Emilia..hehehe..kete dah no2 skang..hehehe

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri??
- telur mat cincang..hahaha + nestum madu..pergh...

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu??
- kat rumah la..klu bajet lebey kat dewan..hahahah

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
- sampai akhir hayat..insyaallah..amin

5. Adakah anda sedang dilamun cinta??-
- yes..dilambung ombak langkawi..hehehe

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam??
- Mapley..nescafe ais dia la yang buat aku xleh tdo semlm..skang dah ngantuk

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
- buku xde kot..paper ada la..hahaha

8. Apakah nama penuh kamu??
- Mohamad Aiman Bin Ismail

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau mak??
- Dua-dua...

10. Namakan seseorang yang ingin kamu jumpa dalam hidup kamu buat pertama kalinya??
- Noor Emilia..

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu.
- lebey dr 8..

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri??
- washing machine abg aku punyer..hahaha...xpun bsh sendiri..hahaha

13. Tempat yang paling seronok yang kamu mahu pergi?
- London?can?

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..
- seorg yang ske pink..
- bawak kete honda city no plat WRL .....
- ada awek bernama Ju
- pakar dalam dimensions
- ada hdset touch screen samsung

15. 8 perkara yang amat saya gilai??
- Cik Emilia comel sy
- Duit
- Kete - sticker pucuk rebung ku..hahaha
- PSP Pink
- PC
- Bawak kete xleh kurang 120 km/j
- TdoQ
- msg si comel sy..xkurang 100 sehari..hahaha

16. Pelukan atau ciuman??
- Pelukan?yes saya ske..hahaha

17. 8 perkataan yang sering diucapkan??
- love u
- damn it
- oit
- wei
- nak kiss...
- bodo
- huhu
- blah

18. 8 buah buku yang paling baru di baca??
- xbaca sgt..baca buku kawen leh..hahaha

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali??
- Cupid Chokehold - Gym Class Heroes
- Situasi - Bunkface
- When I Grow Up - Pussy Cat Dolls
- I'm Yours -Jason Mraz
- Meet Uncle Hussain - Pari Pari Bawah Angin
- Meet Uncle Hussain - Lagu Untukmu
- Sampai Syurga - Faizal Tahir
- T-Shirt - Shontelle

20. Mari men'TAG' 8 orang lain...
- sesape je..tp nak emilia buat...hehehe



HAri ni mataku sgt ngantuk..sebab semlm xleh tdo..kul 3am baru leh tdo..
ni semua sebab layan nescafe kaw kat kedai mamak la ni..
padan muka aku..hahahaha..

esk aku p pahang umah kakak aku...
tp petang tu balik..
leh layan anak buah aku..dah lama xjumpe..
leh layan drift ngan abg aku kat genting sempah..
hahaha...
k la ..nak tdo..
bye2..

jom layan lagu : meet uncle hussain(Lagu Untukmu)

Tiada bintang
Dapat menerangkan hati yang telah dicela
Bagai ku lumpuh tak mampu berdiri
Aku tetap begini takkan berubah kerna

Aku tetap aku dan alur hidup mu bukanlah aku
Guna hati akal dan fikiranku
Berbeza engkau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu
Adakah aku
Hanya boneka yang sering engkau mainkan

Yang dikawal oleh jari jarimu
Ku punya hati dan perasaan
Pernahkah engkau fikirkan
Cukup-cukuplah oh cukuplah
Guna hati akal dan fikiranmu
Berbeza engkau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu

Tak tahan tak tahan
Sabarku tak tertahan
Melayan sikapmu perawan

Berbeza berbeza
Kau dan aku berbeza
Kita memang tak serupa

Bebaskan
Ku ingin dilepaskan
Kita tidak sehaluan

Cukuplah sudahlah
Sampai disini sahaja
Hubungan kita berdua





credit to zerotohundred
cantik nya sticker ni..adess...nak buat leh emilia?hehehe


Mood : sayang kamu...rindu kamu..muaaaXxxx..bln 12..cepat la...hehehe

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum