tggl lagi satu hari je lagik..=)



pagi ni..hujan memang lebat gile..nak bgn pun malas..
ades..best nya klu hari ni cuti..
semlm nak layan game man u vs inter milan pun xsedar..
sebabnya aku makan ubat batuk...
badan pun rasa cam xbest lagik ni...
dgr radio Hot Fm pg td..
dapat tau man u seri ngan inter milan..
ni best ni..
klu seri kat old Trafford..tp inter ada go away..
diaorg layak la..
damnit..

hari ni..cam bese la..rutin aku dlm mggu ni nak abiskan masa lapang aku..
di sebabkan LLL(pekerja contoh Sinobet) mengajar aku untuk berfacebooking...
aku pun layan la..hahaha..
aku mudah terpengaruh..hahaha
kepada Jai Pinky aka Jai KiKi LALA..
buat la facebooking..
masih belum terlewat lagi..hahaha
Fs org dah xlayan la skang..btul tak LLL?

tgh2 surf..aku buka la website ZeroTOHundred
ada satu video clip seorng pmpuan nak masuk parking xreti..
ades..lawak btul..
bkn nak perli pmpuan bwk kete la..
xsemua camni..tp kebanykan la..hehehehe..
klu nak tgk..masuk la website tu..
yang pasti...jgn gelak kuat2...

Mood : bdn Kurang Sihat...Rindu Bdk Sik =)

4 comments:

    masih tdo.............zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    tdo la
    tdo la sepuas2nya..
    tdo la sayang
    tdo laa
    tdo laaaaaaaa

    ceh.. sore sengau.... dah bgn ler... tgh makan coklat!

    mkn la coklat
    mkn la coklat
    mkn la...
    mkn la...

Blogger Templates by Blog Forum