yeah dtg keje lewat dan membzir duit harini...=(

arini..aku cam biul skit..
ntah nape la..
pg2 nak p keje arini..ada lak problemm.
dah perut lapar ni..
xske..xske..xske...

semlm nak masuk umah sewa aku..
dah kene tahan kat jaga..

Abg Jaga : Encik,sticker dah buat..dah ada acces card blum?

Aiman yang comel : eh..kene ada access card ke..igt leh masuk ske2 hati..

Abg Jaga : xboleh dah encik,nanti xleh masuk..

Aiman yang comel : yela esk sy buat..


pagi ni aku p la tempat maintainan umah,nak buat sticker kete n motor..
nak menunggu sampai kul 9pg lak br buka opisnya..
dah beratur ramai gile..
damn it btul..
aku dah la spare RM150 je dlm wallet..
sebab member aku buat semlm xsampai RM100
skali dia charge aku sbgi second card..
skali lagi aku rasa cam nak nangis..hahaha
nangis sebab kene kuarkn duit saving aku lak..
ades..
RM250 melayang arini..
RM250 lebey baik aku bazir kat bende lain..
ades..kejamnya hidup di KL ni..
semua mau pakai duit..


~hanya kerana bende alah ni..aku membazir hari ini..aku nak cari umah sewa lain
aku nak saving la skang..adess.dah 3 bln skali kene renew..damnit la..nak cari umah sewa len..nak kene spare deposit lagi..klu umah sewa kat KL cam kat Melaka RM300 je..aku dah sewa sebuah..argh...pe pun kene bersyukur la..ni semua dugaan ALLAH swt..yang penting kene byk bersabar...


Mood : Pokai dah ni..(cam ne aku nak saving RM800 cam jai Pink..)Jai Pink..bg la suggestion ckit..tpu la ko saving RM800 (tolak kete,kdit kad,bil,awek ko lagi..ke ko ada buat pe ni..hehehehe)

p/s : cam ne nak kawen ni..huhu..RM500 sebln kene saving...xkire

10 comments:

    Nak saving boleh jew.. kena pandai manage duit. Mana yang penting, di dahulukan. Yang kurang penting, di ketepikan. Baru lah boleh save. Heh.. pandai plak aku mengomen ;p

    p/s: Vista Angkasa pown dah start pakai access card kew? same la macam vista lavender.. huk huk!

    anda tertipu!

    ELL~~~~~
    dah..sejak DBKL bg kat swasta skang..

    ades..bosan btull
    nak cari umah len..
    nak pk deposit lagi..duit lagi tu..
    lagipun nak cari umah sewa len..nak kene kenel housemate lagi..
    lagipun aku duk skang ngan yang leh layan kepala..alim2 cam aku..hahaha..

    p/s: kan best klu umah sewa kat KL cam kat Melaka kan..gile heaven..sewa RM 300 je teres satu tngkat..
    mau aku sewa satu umah je..
    eLL jom sewa kat melaka..hahahaha...

    Jai Pink~~~
    mksd tertipu..ko tpu la ko saving RM800..siut..buat keje sampingan..hahaha

    Hehehe...

    sewa kat melaka? JOMMMMM!!!

    tapi bukan skang la.. ekeke. aku busan dowf duduk melaka. takde entertainment. heh..

    hosmet ko alim cam ko???? tak cantikkkkkkk!~

    hahahahaha

    hahahaa..
    aku cantik la..
    comell..

    wei..bosan...cepat mggu depan..

    aiman alim ker? baru tadi kau... err.. hmm takper lah.. lupa kan...

    kau pe?
    kau yang mencabul bontot aku..hahaha..
    jai gay..
    meraba org..

    insap la jai..insap la...
    kembali ke jalan yang benar..=)

    ya allah!

    jai, sesungguhnya nabi x mengaku umat!! insaf lah jai..insaf!!! jgn kau jadi kaum nabi luth.. Kembali lah ke jalan yang BENAR..!!

    Aiman, kau cantik?? Eeuuww,nyah ke ape nie? Tak cantikkkkk!~

    Hehehehe..

    Yesszaaa...cepatla minggu depan. Den da tak sabo laie nak melancong nie ha...

    ko cuti ble ni ell..
    siut xbgtau..
    aku pun
    ko p lundon ke?
    kirim jersey man u satu..
    hahaha


    aku comel la..hahaha

    Ala... london mana ade lawot. Kan aku letak gambo aku nak g bercuti kat kepulauan tuhhh.. ko nih! aku pok kang.. x memasal hijo! =P

    Nak beli jersi Man U tak yah sampei ke Londongg tuh.. kat Siam banyak! Hahahahha..

    p/s: nak pergi holidayy... lalalalalalalalalala \(^_^)/

Blogger Templates by Blog Forum