ari ni dan esk..aku AL..
leh la aku rest otak aku..
lupakan segala tabulation ke...holecount ke..Mr CATI ke..
sebab pas ni aku dah xkan buat bende2 camni lagi..

alhamdulillah maybe tahun ni rezeki aku...
mungkin start tahun aku kene start saving la..
so modified kete aku kene slow2 kan..
bkn xleh ye..hahahha..

mlm ni aku gerak ke Kedah and Sabtu mlm aku balik KL semula ....
leh aku lepak umah sedara aku kat sana..
lagipun dah lama x balik kan..
adakah ini alasan semata2..hahaha
xtaula..

pe pun hidup mesti diteruskan..
yang penting kite kene berani ngan apa yang kita lakukan..
dan xkan berpatah balik..
mungkin kite leh jadikan peristiwa lampau sebagai iktibar untuk kite dimasa hadapan..
yang penting xpyh la kite bermusuhan ngan sesape..ke kutuk2 kat belakang ke..
xpyh la..buat tambah dosa je..

hidup mesti diteruskan..
kite xsemestinya selalu diatas ye..
Tuhan akan tarik bila2 masa saje klu kite lupa pada Dia..

Ok la..saje tetiba nak luahkan perasaan...
k la nak layan PSP jap..


p/s : LL..ko x rindu aku ke..hahaha...ke ko telah diserap masuk AUs skang..
hahaha..jai pink...ko memang pink..x p tgk pink panther 2 ke..hahha..
ADA..ang pow skit la..xbest kan..pe pun syukur la dapat..


mood : miss someone..

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum