juz put blame on me...




akhirnya man u layak ke semi final UCL...
bertemu pasukan SeneL...
ades...
harap2 leh menang la....

aku xtau nape skang..cam xbest je..
ngan workload keje pun makin byk..
nak handle byk sistem..
harap si dia paham la..

kekdng kite xleh nak jd hipokrit..
kite kene jd diri kite sendiri..
nak compare2 ngan org lain...wat pe..
dah rasa org len tu bgs..g je la..

klu hari2 kene blame macam2..itu la..ini la..
sape leh thn..
i'm not the superman or batman..
i'm is aiman..

ntah la malas nak pk..
just follow the flow...
the main reason is aku xske kene compare2..
penah la aku ngah wat sistem..
ada org tny..asal macam ni..macam tu..
bkn la xleh komen..rilek la..bg aku siap..aku bg la ko komen..
nak cam ko nak..wat sendiri la....
damn it..

skang ni malas nak pk..
sabtu ni aku nak p wat piping kat JFA Motors.
lantak..aku nak modified kete aku...dah lama aku nak...
lagi puas hati aku..xde org nak compare2 lagi..
klu nak komen..asal ekzos ko slow ke apa..cam hampes..
aku pki duit mak bapak ko ke?
so..please shut up your mouth...!!~@#$ @
nak test ckp...
no hal...

sori..entry kali ni agak kurang sopan dr segi bahasa..
sebab aku ngah tensen...
aku bkn hipokrit..
aku xpuas hati..selamba badak je gua sound..

mood: malas nak pk apa2 skang...!!!!

4 comments:

    aaarr...!!~

    arini kan khamis.. nape entry cam moody2 jew.. kan MU menang mlm tadik ^_^ patut hepie laaaa..!!~

    sabar ye.. manusia mmg macam tue.. suka compare2..suke x puas ati dgn org lain.. ko buat je webcite tu ikut pale ko.. dorg nk comment, ko suruh dorg plak buat.. hihi..!~

    dulu aku wat portal utk JPM, laagi sakit ati woo. setiap ari tuka layout. juz sbb makcik2 buta IT yg pgg jwtn tinggi nie xde latest knowledge about IT. Huh! sabo jew laa..

    anyhoo,
    just want to say..
    im not fantastic four or cat women,

    I'm Elina Yg Cute! ^_^

    Sekian..!!

    Have a good day...!!! Smile..!! Smile..!! =)

    yeah..
    i'm aiman..not superman..
    byk sgt masalah

    aku tetap aku...

    mana mazda ko..kasi aku nek...hahahaha

    mazda dia one sitter je

    hahaha...

    kete tolak kot..

Blogger Templates by Blog Forum