suda hari khamis?


~sekadar Gambar Hiasan..hehehe...

sedar x sedar...sudah hari khamis..
esk dah hari jumaat...
capat sungguh masa berlalu..
skang workload keje aku agak banyak..
aku kene siap merging antara 2 portal..
maintain hospital support service,wat data extraction..

alangkah best nya keje aku klu senang dan gaji mahal..hahaha
tp biasa la...bile gaji makin besar..makin besar la tanggungjawab..
tensen..tensen..
pe pun kite kene bersyukur sebab ada keje..

lagi 8 bulan lagi..
cam cepat lak masa berlalu..
mental n fizikal kene bersedia..
setan pun byk duk kaco..
nak buat bende baik..setan memang x ske..
tp yang penting..kite kene byk bersabar and beristifar...

sori sayang semlm..sebab serabut sangat..
jgn majuk2 lagi eh..
10.10.2010...hehehe...ke nak lagi awal ni?

semlm time lepak tgk TB..abg aku call.
satu bende gembira..
aku dah dpt Citibank Credit Card..hahaha
limit..?biarlah aku je yang tahu..hehehee
tp bdk Sik dah tau...
mesti asek nak majuk je ni...hahaha
xpe..yang penting kene berhemah pki..
ukur baju di badan sendiri org ckp..

insyaAllah..kene control belanja..
Passo Bodykit...Passo Lamp...YRV Enjin...hehhee
terpaksa postponed jap..hahaha(Leh Ke ni)ehhehe
lagipun..ni pki utk isi myk..outstation..dan shopping ckit(ada jgk shopping tu)..heheh

k la..nak wat keje jap..
pening pale..cam ne nak setel ni...
InsyaALLAH..setia masalah ada jln penyelesaian nye...

Mood:Jom shopping sayang..hehehe

2 comments:

    Perghh...!!! Pakai CC Citibank..!! Aku ade 2 Credit Card.. Dah 2 thn sebagai pengguna credit card, now tiba masanya untuk tutup segala hutang ^_^

    Satu je pesanan aku : Jangan ikutkan hati time swipe ;D

    Dulu orang ramai nasihat aku, hati2 pakai CC. Aku boleh jwp "ala, bukan nak beli ape pun" Ngeh3x..!!

    Last2 bila limit pon dah puluh2 K, takkan taknak swipe kan? ^_^

    2009 nie recession. So kena tutup segala hutang credit card. Bahaya. Hahaha..!! Ko plak leh apply.. mesti gaji 5K nihh!!

    Anyhoo, nak kawen ke 10.10.2010? Gile lah. Dah ready ke weh? Kawen nie bukan benda main2. Bukan macam zaman couple, boleh nak break or clash. Huhu. Kalau tahap kesabaran ko tinggi, aku yakin ko mmg dah ready =D

    Almaklumlah, zaman bercinta nie semua manis. Nak majok, ada org pujuk. Nak itu ini, mesti berusaha bagi jugak wlpn poket kering (aku la tue). Tapi bila kawen, different things. Tinggal sebumbung dengan strangers bukan senang. Hihi. Lagi2 bukan darah daging kita. Apa yang pentingg?? Bukan kerjasama tapi persefahaman.

    Man from Mars, Women from Venus. Both speak different language.

    Whatever it is, all the best k..!! Jangan lambat2 kan perkara baik ^_^ Kawen je la 2.1.2010. Cepat ckit..!!

    Ahaks..!!

    citibank pemurah..
    hahaha..

    aku swipe ikut keperluan..
    xcam ko..swipe semua..swipe..
    pastu nak masuk opis sinobet pun swipe pki credit card....

    hahahahhaa..

    kawen..insyaaallah..dah bersedia mental n fizikal..
    poket je masih blum bersedia..hahaha
    ckit lagi nak bersedia..hahaha


    "Man from Mars, Women from Venus. Both speak different language."

    buku ni best doo..layan..

Blogger Templates by Blog Forum