yeah..sudah ari jumaat..


~Proton Exora Prestige(Depan)


Proton Exora Prestige(Belakang)

leh thn jgk...


~Senel..pengacau..huhuh...


sedar xsedar..dah ari jumaat..
esk dah weekend..alhamdulillah..leh la rehat...
hari aku bwk si hitam,
sampai opis..aku terus masuk HR punyer site..
wat pe?
check claim aku...
pastu apply 1/2 day 30/4 ni..
harap2 lulus la cuti aku...
hehehe...

hari ni..strt kul 8pm sampai 6am sabtu..
kawasan KL..kerichi,bangsar..xde air..
so..
harap2 smpt blk keje ni mandi..
xsmpt..terpaksa mandi kat Klang..umah abg aku..

hari jumaat..cam bese...
masa sungguh pendek..
best nya...

mood: emilia...i love so much...muaXXxx

2 comments:

    Eeuuwww.. takde air. Confirm ko x mandi nie...!!

    Eeuuww.. jangan la orang nk dating ngan mamat nie,dia x mandi..!!

    Busuk!

    Aiman = Busuk!

    mandi la setan..
    aku p mandi umah abg aku kat Klang..

    bile nak bg aku nek "Suziena" ko tu..hahahaha

    aku pggl "Suziena" la..nampak melayu skit..

    p/s:aku tau ko br lepas berdatingan ngan ex-bf ko..kembali bersatu ke?hehehe..mesra je lak..

Blogger Templates by Blog Forum