monday blues...

hari ni..cam malas lak..xtau nape..
hari isnin memang cam ni..



lagi 1 hari aku nak cukup 24 tahun...
hehehe..
dah tua ye aku..
k la..nak isi timesheet cuti aku

masih menunggu jawapan dr Miss ADA..
menurut sumber-sumber @ sumber maklumat dr pihak yang memang tak leh dipercayai..iaitu Hell
mengatakan ADA akan membuat pengumuman sesuatu..
menurut romour yang direka2 oleh aku..dan hasil cipta pale otak aku sendiri..
sila lihat dibawah:

1.ADA nak kawen...
2.ADA membeli kereta baru..
3.ADA akan nek pangkat jadi CEO Sinobet..
4.ADA telah melancarkan album untuk bersaingan ngan Yuna - Dan Sebenarnya..
5.ADA telah mencipta formula graph melampaui ilmu paranormal..hahha

Kepada ADA..sila bagikan jawapan dengan kadar yang agak cepat..
kepada Hell..tima kasih kerana membuat gosip setan ko...dan mempengaruhi aku seorang bdk yang comel lagi jujur dan suci

P/s: jangan saman aku..nak kumpul duit nak kawen ni..cian kat aku...=(


Mood:hari jumaat balik kampung..yeah...

4 comments:

    Semua jawapan ko salah..!!

    Teka lagi.. teka lagi..!!

    Hint : Kat wall FB Ada ^_~

    Hahaha.. sorry Ada.. saje promote ko. Asik aku jew kenaa =P

    aku xleh buke facebook kat opis..

    salah ke..
    bagi la jawapn terus..

    aDa nak bertunang?

    ADA dah ganti liwern jadi team leader la

    li wern jadi pe lak?
    ganti Jenny?

Blogger Templates by Blog Forum