monday blues...(man utd kalah..yeahh...)

haha...
man u kalah..
padan muka..
turun lagi star2 tahik....
damn btul...
padan muka ko man u skali lagi..hahaha

isnin oh isnin..aku mls nak wat keje lagi..layan tenet jap..
ni aku upload lampo passo smoke gue yang baru beli..hehehe
gue trade in lampu boon..angkat passo lak..hehehe
skang tunggu projek enjin lak..
pas kawen lak..hehehe..
kan nanti..aku kawen ngan enjin lak..heheheh
nanti ada org mengamuk...abis la aku..hehehe






--------------------------------------------------------------------------------------


~Passo MPV..


~Perodua MPV..based on Passo MPV..credit to Paultan


~alhamdulillah..cuti aku approve 30/4 ni..halfday pm...

p/s: Jai Pinky sudah berjinak-jinak dlm Facebooking atau "tempah muka",disertai akak Ummi dan Ema..
semua ni adalah pengaruh makhluk bernama Ell atau nama manjanya Hell..
bkn saje staff sinobet & ex-sinobet..malah Project Manager pun sm..
itu xkire manusia-manusia sejagat di planet bumi dan marikh...

hahaha..
friendster corp dah bungkus...ramai2 pekerja2nya dibuang keje gara2..xde orng nak layan lagi..
semua ni salah Ell..
ell like hell..



Mood: homesick..xsbr nak blk mggu depan...

4 comments:

    eh..eh... itu nak tunjuk lampu passo ke nak tunjuk ko posing tue? ke nak tunjuk hitam berkilat 'myso' ko? hehehe..

    elelele.. amik gmbr sendiri tue sbnrnya.. ;P

    haha..
    ko memang spastic btul la..
    hahaha

    memang la nampak aku..
    aku br pas basuh kete..
    hitam berkilat...dan comel macam tuan dia..

    aku suh tgk lampu..bkn aku..aku dah memang comel..

    ble nak bwk aku nek swift merah berplat no WSM 4424 yang mana...
    mempunyai start stop enjin ala skyline dan wireless key..bkn wireless keyboard ok..

    bila masa aku ader facebook? tu semua moderator yg add sendiri...

    erk?gile mung...
    moderator add sendiri..
    pastu la mung ni jadi technical sapot..

Blogger Templates by Blog Forum